Inovuj, testuj, škáluj: Jak efektivně růst díky prototypování

Proč testování prototypů může být klíčovou taktikou vaší strategie?


Petr nám prakticky předá, jak v uLab testují prototypy a jak tento přístup pomohl mj. značce Goldea zásadně zrychlit inovace a růst.

Díky testování se jim podařilo maximálně využít potenciál přechodu z přeprodejce na výrobce.


Za tři roky spolupráce s Goldeou tak společně zvedli obrat z 30 na 200 milionů korun. Nebyl to náhodný růst, ale výsledek dobře provedené strategie a důležitého taktického kroku: testování produktových prototypů.


Z přednášky si odnesete konkrétní kroky, jak i vy můžete ověřit, co opravdu funguje, než investujete čas a peníze do výroby nebo vývoje.

Petr Bureš

Co-Founder & Marketing Strategist at uLab

Petr se věnuje digitálnímu marketingu přes 8 let. Prošel si jak interním týmem, tak agenturou, než společně s Markétou Kabátovou založil v roce 2016 uLab. Dříve se zaměřoval na technické vychytávky a scripty. Dnes je jeho obsah práce primárně o nastavování cílů, strategií a hledání nejefektivnějších cest pro jejich plnění právě ve spojení s technickým a analytickým základem.